Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Ezeket edd a gyors fogyásért!

2012.10.21

 Fogyj bele gyorsan a kedvenc őszi farmerodba: Jay Cardiello, amerikai személyi edző találta ki ezt a hétnapos étrendet, amivel az ügyfeleit (köztük sztárok egész sorát) hozza szuper formába. Az étrend tulajdonképpen a szénhidrát mennyiségének váltakozásán alapszik – az alacsony szénhidrát tartalmú napokat később enyhébbek követik, amikor egy kicsit többet lehet fogyasztani ebből a tápanyagból – így az anyagcseréd folyamatosan pörögni fog ennélfogva gyorsabban is fogyhatsz. Ezenfelül, mindig jóllakottnak érzed majd magad és energikus leszel.

Első és második nap

Reggeli: Omlett négy tojásfehérjéből és egy egész tojásból, negyedcsészényi apróra vágott brokkoli vagy spárga, egy teáskanál összemorzsolt, alacsony zsírtartalmú sajt; egy csésze kávé vagy zöldtea (cukor és tej nélkül); három deci víz.

Tízórai: negyed csésze zsírszegény joghurt és hat szem szőlő; három deci víz.

Ebéd: 170 g grillezett csirkemell, háromcsészényi saláta nyakon öntve két evőkanál light vagy alacsony zsírtartalmú dresszinggel, félcsészényi párolt brokkoli, spárga, zöldbab, zöldborsó vagy répa; három deci víz.

Uzsonna: Nyolc szem mandula VAGY egy alma VAGY egy banán egy evőkanál mogyoróvajjal megkenve; három deci víz.

Vacsora: 225 g grillezett csirke-, marha-, vagy pulykahús, félcsészényi párolt brokkoli vagy spárga, háromcsészényi saláta meglocsolva két evőkanál zsírszegény öntettel, citromlével vagy balzsamecettel; három deci víz.

Esti nasi: negyed csésze zsírszegény túró félcsészényi bogyósgyümölccsel VAGY hat szem szőlő.

A hét hátralevő része

Reggeli: Omlett négy tojásfehérjéből, mellé apróra vágott spárga és egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós VAGY három deci protein shake és egy alma megkenve egy evőkanál mogyoróvajjal; egy csésze zöldtea; három deci víz.

Tízórai: Negyedcsészényi zsírszegény joghurt félcsészényi bogyósgyümölccsel VAGY hat szem szőlő VAGY nyolc szem mandula; három deci víz.

Ebéd: Egyet válassz! Egy kisebb édeskrumpli VAGY egy kisebb, fóliában sült krumpli VAGY negyedcsészényi barna rizs VAGY egy teljes kiőrlésű lisztből készült pita vagy kenyér
Mellé (szintén egyet válassz!): 170 g tonhal; grillezett csirke vagy pulyka VAGY kétcsészényi saláta két evőkanál citromlével vagy balzsamecettel VAGY egy csészényi brokkoli két evőkanálnyi mézes mustáros szósszal; három deci víz.

Uzsonna: Nyolc szem mandula VAGY hat szem szőlő VAGY egy alma egy evőkanál mogyoróvajjal megkoronázva; három deci víz.

Vacsora: (Válassz egyet)170 g marhahús, grillezett csirke vagy pulyka VAGY 225 g tonhal, lazac vagy édesvízi hal
Mellé: negyedcsészényi barnarizs VAGY háromcsészényi saláta két evőkanál zsírszegény dresszinggel VAGY félcsészényi vegyes zöldség vagy egy csészényi brokkoli VAGY két evőkanál mézes mustáros szósz; három deci víz.

Esti nasi: Negyedcsészényi zsírszegény joghurt félcsészényi bogyósgyümölccsel VAGY negyedcsészényi zsírszegény túró félcsészényi bogyósgyümölccsel.